24 de setembre 2005

Inauguració del blog

Extranya és la sensació que tinc ara inaugurant aquest blog, més que res perquè estic escrivint a dia 30 de d'octubre però aquí us apareixerà 24 de septembre. Viatge en el temps? No, més aviat és que tenia un blog (o no, tinc un spaces del msn millor dit) i descobrint una mica aquest món dels bloggers a través d'un amic m'ha convençut de traslladar-me a alguna cosa millor, que pugui fer més pròpia en quant trobi el temps per dedicar-li.

I aquí estic, com no vull perdre l'escrit durant aquests començaments d'inicació al món del blog, intentaré començar a traspassar el què tinc allà cap a aquí amb les dates correctes. Com he vist que en el seu dia no vaig fer cap presentació, aprofito aquest viatge al passat per a corregir l'error (què gran és Internet).

De què parlaré aquí? Doncs ja ho veurem. De cine, això segur, aquest va ser el primer propòsit de començar a escriure el blog. Sempre he dit que una professió que m'encantaria seria la de crític de cine, però com probablement no ho arribaré a ser mai, em conformaré a fer els comentaris aquí de les pelis que vagi veient. Si a algú li són útils perfecte, sino m'hauré sentit realitzat jo mateix. De bàsquet també, ja que és un altre dels meus grans hobbies, bàsquet europeu això sí, la NBA m'encantava de petit però ara no la segueixo. Però el fet d'estar escrivint en el passat, sabent què ha passat en un mes del futur, em permet dir que també escriuré sobre d'altres coses, notícies d'actualitat, opinions, activitats que he realitzat, sentiments, històries verídiques, literàries, el què em surti en cada moment vaja, que és suposo la filosofia de tot blog personal.

0 comentaris: