27 de març 2007

Starkbierfest in München 24-03-07

Com últimament vaig molt liat i poc temps i ganes tinc d'escriure (en part per culpa del Compte de Montecrist, a part de la feina clar) deixo la crònica del més destacat del finde passat en boca del meu amic Xavi David, on se us explica sobretot què és la Starkbierfest, menys coneguda internacionalment que la Oktoberfest, però important a Baviera entre el Carnaval i Setmana Santa. El litre de cervesa mínim cau igual, però en aquest cas a sobre la birra té la graduació d'una voll-damm.

Crònica Xavi

Per la resta el cap de setmana només va portar un record en compra de menjar: 80 €. I és que m'havia quedat sense res de res i com tinc els pròxims caps de setmana compromesos fins el 28 de maig i la feina no afluixa, més val tenir reserves. Si demà ve una guerra estic ben servit per un temps.

1 comentari:

xavi ha dit...

juas,que bo aixo de la guerra!jaja,ja em vec al Jordi tancat a casa,seguint treballant per Audi i menjant fideus de casola durant 2 mesos!!

aquí t'espero Jordi!
ciaooooo