04 de desembre 2005

Book Crossing

N'havia sentit parlar, doncs un amic meu ja hi havia participat una vegada. Ho havia trobat interessant, però mai me n'havia trobat amb cap. I ahir de cop anava pel carrer Elisabet amb un amic i una amiga, quan de cop veig un llibre sobre un pilar d'aquells que es col.loquen perquè no puguin aparcar-hi cotxes. Era primet, i es deia algu com Arde París, no me'n recordo massa bé. Davant duia la etiqueta Llibre lliure en diversos idiomes. De seguida vaig pensar en l'experiència del meu amic, i efectivament obrint el llibre un es trobava amb una etiqueta de Book-Crossing i un codi pel llibre. Però bé, la veritat és que no em motivava massa. Seguim fent uns passos i es trobem un altre: DERRAMAPLACERES. Ja era massa la temptació, no em paraven de deixar llibres a l'abast. El títol d'aquest tampoc em motivava en excés, però llegint el resum de la contraportada semblava més interessant: un tiu que es desperta sense documents, sense memòria... Una mica rotllo Memento. En fi, així que me l'he endut i ara a veure què. Ja he entrat a la pàgina web, potser m'hauria fet més il.lusió trobar una història més llarga del llibre, la veritat és que sóc el segon usuari, va ser alliberat ahir per algú de bcn, però pel que sembla sota un acte especial que devia fer alguna associació per posar llibres a l'abast general. En fi, la història espero s'eixamplarà darrere meu, un cop inscrit en van informant de totes les mans per qui passa el llibre.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ei era jo l'amic, oi???

Suposo q saps que ara l'has de llegir pero abans has d'entrar a internet i dir q l'has trobat i despres dir a on l'has deixat!!!

A veure si jo un dia em trobo el llibre de la bona sort de book crossing

Anònim ha dit...

sí, eres tú clar, ja he entrat a la pagina, pero no m'ha publicat el què he escrit, en fi, com si que surt que l'he trobat l'antic propietari estarà tranquil. Després ja el deixaré en algun lloc i diré on és, la cosa és, el puc deixar a Brisbane si ja me l'he acabat allà?