17 de gener 2009

Mercats

M'agrada anar de tant en tant al mercat, m'agraden els seus productes frescos, m'agrada la flexibilitat de comprar la quantitat que un com a solter necessita, m'agrada l'amabilitat, simpatia i eficiència de la peixetera, que sempre et tira alguna floreta de propina, m'agrada menjar peix fresc, m'ha agradat l'espectacular llenguado que tenien avui, m'agrada poder comprar pollastre desossat, m'agraden les croquetes i hamburgueses casolanes de la polleria i la carnisseria, em diverteix pensar el què pensen les dependentes quan hi vaig amb algun company de pis, m'agrada el colorit de les seves parades, m'agrada haver-lo descobert amb el meu trasllat a Les Corts.
No m'agrada que només hi pugui anar els dissabtes al matí que hagi aconseguit llevar-me aviat i no tingui cap sortida fora de Barcelona.

0 comentaris: