21 d’abril 2006

Lost

N'havia sentit a parlar, sentia a gent comentant-la, però el típic de què si no hi estàs ficat, no en fas massa cas. Tampoc he sigut jo massa fan mai de les sèries. Tot va començar però amb un post del magnífic blog del xerop. Ja era una veu més i el post em va obrir la intriga. Em sonava només haver vist un dia una escena de la sèrie un dia de botellón a casa d'un amic, sabia que era alguna cosa d'uns que estaven en una illa després d'un accident d'avió. El tema podia estar mig bé, de fet, Supervivientes va ser l'únic d'aquests programes estil Gran Hermano que vaig seguir amb una certa regularitat, però allà en teoria era real, la gana de la gent surgia i això feia treure el millor i pitjor dels concursants. Aquí no deixava de ser una sèrie de ficció.
Com es pot comprovar a qui entri al seu blog, li vaig demanar els capítols de la primera temporada i ve ara puc dir que en tres setmanes m'he pulit els 25 capítols. Tres setmanes tenint en compte que una he estat a Japó i una a Manresa sense auriculars, per la qual cosa vaig desistir de veure capítols amb el portàtil, així que això fa una setmana i dos caps de setmana. Puntes de 5 capítols seguits (i cada un dura 40 minuts) i aquesta última setmana els companys de pis al.lucinant amb la meva addicció. No recordava un vici semblant des que em van deixar el Civilisation II i el vaig haver de tornar al comprovar que menjava més depressa per poder seguir jugant.
No m'extendré explicant la trama ni els punts forts de la sèrie perquè en el blog del xerop ho podeu trobar perfectament i subscric tot el què diu. Respecte els punts dèbils, també pot tenir raó, és una cosa que s'haurà de veure, sí que la gent que veu la segona temporada diu que comença a fluixejar. Però esperem que els guionistes sorprenguin, segons diuen els creadors han après dels erros de Twin Peaks i Expedient X.
Ara el meu dilema és si demanar els capítols de la segona temporada o esperar a TVE i que aquest cop tracti millor la sèrie. Per la meva salut mental, crec que la segona és la millor opció. En cas contrari, prometo limitar-me a dos capítols setmanals.


1 comentari:

Anònim ha dit...

Bé, m'alegro que t'hagi agradat la primera temporada, ànims i a per la segona... però poc a poc!! Realment és una gran sensació quan recomanes a algú una cosa i li acaba agradant...

Jo de tu no esperaria a TVE1, per què estic convençut de que la tornaran a cagar. Baixa els capítols amb moderació i llestos. Si els tens a l'ordinador els veuràs, per tant el 'truquillo' és no baixar-ne un fins que no hagis vist l'anterior.