23 d’abril 2006

Sant Jordi solitari

Un Sant Jordi força extrany el què he viscut avui, però que no ha estat del tot malament. M'he llevat tard sota els efectes de la ressaca pel vodka de la festa d'ahir a cal Ferri-Charly, llegit el diari mentre mirava el Barça de bàsquet, dinat amb muns pares (la familia li anava millor baixar el finde ve) i davant del perill d'apalancament que corria he començat a trucar a gent sense èxit per quedar. Sembla mentida com hi ha dies on un ha de descartar plans o mirar per ajustar-los tots i dies on no trobes ningú per fer res. Tampoc he provat tothom, però cansat de trucades negatives, m'he agafat el recentment adquirit nanoipod, el bolso que rarament agafo i a dins el nou llibre que volia començar, Breve historia del saber, un cop ja acabat per fi El crimen de la estrella del mar, que va costar de llegir. I a donar un volt sense cap plan preconcebut. Pel camí alguna aturada per parlar amb la germana del Joanda i l'Anna de la uni (que feia molt que no veia i que venia de veure a la Mercedes a Aachen, on sembla que està molt bé i es quedarà). Agobiat amb tanta gent al centre, m'he colat (entrada només per socis) i refugiat en un dels millors racons tranquils de Barcelona: la terrassa de l'Ateneu. Allà amb el so de Placebo, Ladytron, Interpol m'he adentrat en el nou llibre que promet bastant, fins que el fred m'ha tornat a la realitat i he tornat a casa passant pel Passeig de Sant Joan on hi havia una concentració de la Terra, amb paradetes de comerç just i plataformes vegetarianes i antinuclears. En un escenari una dona hindú parlava probablement d'això, però considerava més interessant seguir escoltant indie. Tampoc tindria dret a rèplica sobre el què devia estar dient. I ara he rebut el primer plan del dia, anar a veure el Barça, que però no serà avui campió i que realment pensant en el partit de dimecres, tampoc m'atrau tant. La lliga ja la tenim i aquest any el què il.lusiona és la Champions.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

jajaja, es bo que mantinguis vincles amb la family!

La veritat es que has fet una de les coses que mes m'agradaven fer a mi a aquesta epoca de l'any...passejar i llegir.

Pel que fa a la festa de la Terra del Parc, la vaig descobrir quan feia el meu segon segon de uni, i soc un assidu, no tant pel que diuen, sino per les creps que hi ha en una paradeta que sempre hi havia...estaven bonissimes!

Jajajaja, m'han fet gracia 2 coses:
-Nanoipod (ja veig q va ser fructifer el viatge al japo)
-El Barca...deuria ser interessant el partit, no? jejeje

Apa cuida't.

Anònim ha dit...

Pero ... si te compraste el ipod nano en japón.. entonces estará todo en japonés ! no ? xD

Te has librado del infierno de un Sant Jordi de domingo ... dios santo .. que tenga que celebrarse el "dia de algo" para que la gente compre libros (precisamente, para que compre los libros más banales..). Si el año que viene vuelve a caer en fin de semana, voy a pensar un st. Jordi alternativo .. en el centro no se podía ni respirar.

Anònim ha dit...

jo l'any passat que va caure en dissabte vaig anar a Sitges...

Pau como puedes decir libros banales!
Si estaban el de Rosell y como no! Buenafuente!!!!! Estos es literatura y lo demas son tonterias

Anònim ha dit...

Sí, el Barça va ser un triumfazo xD.

Sobre el nanoipod, no, ahí venden también artículos electrónicos para mercado internacional y con garantía internacional, así que está en inglés. I sí, en aquest sentit JD va ser fructífer, també me'l vaig comprar amb altaveus per poder tenir una minicadena d'espai mínim en el pis