18 de juny 2006

Carta de dimissió

A Ignasi Riera / Ingenieria Global Metalbages, S.A.

Jordi Caus Roqueta (DNI:XXXXXXXX i domicili XXXXX) comunica a través d'aquesta carta la seva dimissió irrevocable, donant per extingit el contracte que ens uneix a partir del proper 25 d'agost, en cumpliment de l'article 49.1.d de l'Estatut dels Treballadors i avisant amb el periode establert en el conveni col.lectiu vigent.
Els motius de la dimissió són personals i es deuen a haver trobat una oportunitat en una altra empresa que em permet satisfer en major grau les aspiracions professionals i personals. Agraeixo a Gestamp la confiança dipositada en mi, la formació rebuda i l'experiència professional que m'ha donat sense la qual no hauria pogut aspirar a l'oportunitat ara sorgida.

Atentament

Santpedor a 19/6/06

Algú ha escrit mai una carta de dimissió?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

que t'han contestat?

Anònim ha dit...

res, al final, vaig parlar primer amb tots, jefes, personal, etc, explicant que era la feina que sempre havia volgut fer i ho van entendre, així com els hi vaig confirmar que no calia que fessin contraofertes perquè serien inútils.
Van estar d'acord amb la meva proposta de quedar-me fins al final però fer les vacances demanades, així que cap problema.
Al final la carta va ser el tràmit perquè ells també em firmessin el rebut i es va compondre només del primer paràgraf (sense els agraïments, ni motius, ni res).

Anònim ha dit...

Es un poco tarde el mensaje, pero no estés triste por dimitir. Los más grandes también lo han hecho: Magic Johnson, Churchill, ...

http://www.resignation.com/