18 de juny 2006

Carta de dimissió

A Ignasi Riera / Ingenieria Global Metalbages, S.A.

Jordi Caus Roqueta (DNI:XXXXXXXX i domicili XXXXX) comunica a través d'aquesta carta la seva dimissió irrevocable, donant per extingit el contracte que ens uneix a partir del proper 25 d'agost, en cumpliment de l'article 49.1.d de l'Estatut dels Treballadors i avisant amb el periode establert en el conveni col.lectiu vigent.
Els motius de la dimissió són personals i es deuen a haver trobat una oportunitat en una altra empresa que em permet satisfer en major grau les aspiracions professionals i personals. Agraeixo a Gestamp la confiança dipositada en mi, la formació rebuda i l'experiència professional que m'ha donat sense la qual no hauria pogut aspirar a l'oportunitat ara sorgida.

Atentament

Santpedor a 19/6/06

Algú ha escrit mai una carta de dimissió?

3 comentaris:

joanda ha dit...

que t'han contestat?

sukkus ha dit...

res, al final, vaig parlar primer amb tots, jefes, personal, etc, explicant que era la feina que sempre havia volgut fer i ho van entendre, així com els hi vaig confirmar que no calia que fessin contraofertes perquè serien inútils.
Van estar d'acord amb la meva proposta de quedar-me fins al final però fer les vacances demanades, així que cap problema.
Al final la carta va ser el tràmit perquè ells també em firmessin el rebut i es va compondre només del primer paràgraf (sense els agraïments, ni motius, ni res).

_TT_ ha dit...

Es un poco tarde el mensaje, pero no estés triste por dimitir. Los más grandes también lo han hecho: Magic Johnson, Churchill, ...

http://www.resignation.com/