22 de febrer 2009

Carnaval a Torelló

Probablement molt menys conegut que els carnavals de Sitges i Vilanova, aquest any hem decidit anar a explorar una altra festa que alguns amics ens havien recomenat: el Carnaval de terra endins que es celebra cada any a Torelló. Petita població osonenca al nord de Vic, realment és sorprenent la repercusió que té el seu carnaval i la magnitud de la festa. Infinitat de carrosses treballades que van desfilant entre les 19 i les 23 hores pels seus carrers, mentre un poble quasi completament disfressat s'ho mira i s'anima a seguir alguna de les carrosses, ballant als ritmes de la música que surt pels seus potents altaveus. Un molt bon rotllo on és molt fàcil començar a entablar converses i conyes amb altres grups i en definitiva integrar-se a la festa. La festa segueix en els bars del poble i continua a partir de mitjanit a tres carpes que obren al costat del poliesportiu i on l'únic però organitzatiu és el preu relativament alt (12 anticipada i 15 a taquilles sense consumició) i la cua mal montada per entrar-hi.
Amb el nostre doble grup mims i Duffman vam poder corroborar els comentaris que ens havien arribat, i sens dubte recomenar una gran festa que demostra que els grans carnavals no tenen perquè ser només a la costa (però sí són més agradables si la disfressa no abriga suficient).

Fotos

4 comentaris:

Anònim ha dit...

la veritat que va estar molt bé. Llàstima no em pogués acabar trobant amb la Carol i el meu amic després per dins de la carpa, perquè ens han dit que ens estaven buscant.

Per l'any que ve, si no hi ha un altre plan, es pot repetir, encara que aquest cop amb una disfressa ben abrigada, i amb una millor logística.

Categoria... excursions? Home, tens raó que vem patejar per tot el poble, jejeje

Per cert, la carrossa que va acabar guanyant va ser l'amiga de la meva feina... i la que vem seguir al final, era la de l'organització... ahhh, i no sé com, però nosaltres vem acabar arribant a les 4 a casa!!!

Pau ha dit...

Después de tantos años insistiendo, Aitor se salió con la suya! Veo que os lo pasasteis en grande eh perrillas.. un abrazo a todos

sukkus ha dit...

A la Carol me la vaig trobar a carpes, em va reconèixer malgrat (o millor dit gràcies) a la meva disfressa :) Li vaig enviar un missatge facebook a la montse explicant-li, ja li vaig comentar que vau haver de marxar abans per baixa del conductor.

Pau, tantos años insistiendo sobre Duffman... y era una puta plaga, jajajaa. Qué pena no tener esa perrilla rubia patinadora a nuestro lado ;)

Anònim ha dit...

Pau, me has quitado el mensaje!