03 de juny 2010

Primavera Sound 10

Després de molts anys amb ganes d'anar a algun festival de música de la meva ciutat, per fi m'he estrenat aquest any en el Primavera Sound, festival indie que lliga força bé amb els meus gustos musicals. Una experiència a repetir l'any que ve, on espero el pugui gaudir encara més, sense que altres condicionants (aquest any el trasllat de pis) m'afageixin més estrés que el propi d'intentar veure (i descobrir) el màxim de grups. A part de la grata companyia dels bastants coneguts amb qui vaig estar en els diferents dies de festival, el Primavera em deixa un bon grapat de grups, alguns dels quals ara toca aprofundir en la seva discografia. Així que abans no m'oblidi d'ells, deixo aquí el meu programa particular del primavera, on els grups amb asterisc són els què més em van agradar i en parèntesi els què em vaig quedar amb les ganes:

Pajaro sunrise
The ruby suns
(Maika Makovski)

Los campesinos! (*)

The XX (*)
Superchunk
Crocodiles
Broken social scene
Pavement

Spoon (*)
Wire (*)
Autoramas (*)
Pixies
Yeasayer

Florence + The machine (*)
The antlers
The charlatans
Pet Shop Boys (*)
Orbital (*)

0 comentaris: