21 d’abril 2008

Audi Q5: I ja el tenim aquí!!!

Finalment aquest cap de setmana es va fer la presentació oficial a China dels Q5 Tibet (norm intern per a aquests cotxes de presentació, sic) i, malgrat que el cotxe encara no està al mercat, s'ha obert el teló del secretisme sobre el model. D'aquesta manera avui ja circulaven dins la fàbrica els cotxes sense els fins ara habituals camuflatges.
De totes maneres com tampoc estic molt al cas de què es pot desvetllar obertament, us remeto estimats lectors a la pàgina web oficial d'Audi per a mostrar-vos la criatura en la què he estat treballant els darrers dos anys. Un projecte en el qual vaig entrar quan s'havia definit el concepte i la majoria de peces, però quan encara no s'havia començat a construir res, així que diguem que he col.laborat a materialitzar i convertir en realitat el dissenyat llavors. Després de tantes hores, estrés i preocupacions dedicades, aquest és el moment de recollir els fruits en forma d'orgull pel resultat final.
Casualitat o no, avui també era la reunió de revisió de projecte final abans del SOP davant de tota la jefatura d'Audi responsable de carrosseria completa. I com els gerents de SEAT han tingut la gentilesa de cedir-nos la presentació dels nostres punts als residents, un servidor ha pogut estrenar-se amb el seu alemany davant de presentacions multitudinàries de cert nivell.
Un dia doncs molt especial a Audi... que algú s'havia d'encarregar d'espatllar.

Fotos: frontal, lateral, posterior

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Primer de tot, moltes felicitats... m'imagino que quan passa una cosa d'aquestes és com tenir un fill... jejejeje.

M'he quedat espatarrat amb això del cotxe amb camuflatge, jejejejeje

Ah, i això últim? Què et van fer? Espero que no fos res de greu.

Apa, a gaudir de l'últim mes a Ingosltad! T'esperem!!!!

Marc Gil ha dit...

Espatllar? Any problem dude?

Marc Gil ha dit...

És un estil Tot Camí, no? Em recorda una mica a l'Outlander de Mitsubishi...sembla una màquina realment interessant

sukkus ha dit...

Don't worry men. No va ser res greu, però va entel.lar un dia que sinó hauria estat molt bo professionalment. Ja us ho explicaré quan torni, però no és res important :)

I sí, el cotxe és un SUV, apte per carretera, pistes i quelcom més. Reconec que no me'l compraria perquè els tot terrenys no em molen, però dins la seva categoria i per ser el tipus de cotxe que és m'agrada el seu disseny. I en cas de xoc frontal, allà entren les meves peces per salvar-vos, jajaja ;)

Anònim ha dit...

Ole Jordi!!

Felicitats per la culminació d'aquest senyor projecte. De ben segur que ha costat lo seu, però ara toca disfrutar-lo, i molt més quan el comencis a veure pel carrer. Aleshores podràs dir ben orgullós: mira, aq cotxe l'he fet jo!

ja explicaràs que va passar amb els alemanys, em tens intrigat.

cuida't i ens veiem aviat,

Xavi

_TT_ ha dit...

Pensaba que estabas implicado en el coche, y resulta que lo ha hecho una caja!
Explicación:
http://www.dailymotion.com/video/k20AbpOhalcrHwU3cr
[Buen video!]