07 d’abril 2008

Ríete de Willy Fogg

Crec que és la primera vegada que dedico un post a una pàgina web d'un amic. Això no vol dir que la resta d'espais que podeu trobar a la meva secció de links de la dreta desmereixin respecte la què us presento avui ni molt menys.
Però Ríete de Willy Fogg és un projecte al qual vaig meditar seriosament d'enrolar-me en els moments més baixos de la meva curta trajectòria professional, és un projecte que m'agradaria fer algun dia i sobretot la pàgina web del qual no esperava ni molt menys del meu amic Charly quan em va dir que farien un blog de viatge, com tan de moda està últimament.
Així que des d'ara, i per sempre a la secció habituals de links, us deixo amb aquest meravellós projecte que encara està en construcció però que promet grans dosis d'enveja, reflexions i dades pràctiques per a viatgers.

0 comentaris: