29 de setembre 2008

Je parle pas français

Però espero ben aviat començar a xapurrejar-lo

6 comentaris:

Lluc i Laia ha dit...

Je NE parle pas français XD

M'alegra que t'hi posis, però què t'ha instat a fer-ho?

sukkus ha dit...

Veus, això és culpa de la Via, que m'ho va ensenyar malament a Paris :)

Motius?

1) Com a SEAT no em paguen aquest any el mater d'automoció i estic plegant a les 16:35 perquè no hi ha massa feina, volia fer quelcom més que nedar, jugar al mario kart i privar

2) Tenia ganes de tornar a estudiar una mica

3) Em fa ràbia fer 150 km en cotxe i tenir més problemes per entendre'm que a molts llocs del món

4) Tinc pensat anar a Africa en breu (any que ve o l'altre) i a molts països pot ser una ajuda

o 5) com diu el meu compi italià de pis, per veure si conec alguna tia que valgui la pena al curs... o en el seu defecte practicar-lo amb alguna franceseta de les què viu o visita la nostra ciutat xD

Anònim ha dit...

jejeje... je ne parle pas français! Però bé, d'això es tracta, no?

D'aprendre'n...

Jo volia seguir aquest any, però em sembla que al final ja m'he liat tot sol com per aposar-me a fer idiomes...

Anònim ha dit...

tot i això, trenco una llança en favor de la Via (i teu, ja que en francès oral (jejejeje, que malament que sona això), no diuen molts cops el "ne" i per tant pot ser perfectament com has escrit...

Anna Maria V. ha dit...

Je ne veux pas entrer dans la polémique, mais c'est une bonne pensée la prétention d'étudier français. C'est une langue très belle, comme toutes les langues dérivées du latin.
Bonne chance, Georges.
Anne Marie

flop! - Ivan Rodriguez ha dit...

Osti, Caus, jo estic estudiant frances tambe aquest any!