04 de febrer 2007

Amadeus

Finalment ahir vaig estar al què sens dubte serà el meu club preferit d'Ingolstadt, si he de fer cas a les experiències viscudes fins ara i als comentaris rebuts dels residents ja més veterans.
L'Amadeus és un petit club situat al centre d'Ingolstadt (i per tant a 5 minuts de casa meva a peu) amb 3 sales comunicades, malgrat que amb un únic ambient musical.
Una de les sales té taules i és per estar tranquil prenent alguna cosa. L'estil recorda molt al de l'Ovella negra de Barcelona. Camí de la sala amb pista de ball hi ha una petita sala, amb una barra, i on es pot escoltar de fons la música de la sala principal. Sens dubte ideal per poder parlar amb alguna tia sense haver de cridar i per mi ideal per entendre també el què em diuen.
I finalment la sala ballable, doncs no és molt gran però l'ambient és el més semblant al dels llocs que últimament freqüentava per Barcelona. Rock i indie internacional, passat i actual, amb alguna pinzellada de rock alemany menys conegut, però que tampoc desentona.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

y el precio de la entrada y consumiciones que tal?

sukkus ha dit...

3.5 € entrada y cubatas a 3.5 €

sukkus ha dit...

birra 2 €

Anònim ha dit...

Te va a recordar a Marina:
·cerca de casa
·buen precio
·musica q t gusta

Está bien.

Pero la clave es la sala del medio, jeje

Marc Gil ha dit...

Doncs ja m'hi estàs portant quan vingui per aquí eh!

Pau ha dit...

Joder .. y si esos precios son en alemania (teoricamente sueldos mas altos y blablablalbalbaba), por que nos toman tanto el pelo aqui?