01 de febrer 2007

Eishockey: ERC Ingolstadt


Ole; Ole; Ole, ole,ole
Schwarzer Panther
Oberbayern
Schwarzer Panther
Ole, ole...

Avui he anat a veure el meu primer partit de hockey gel de la meva vida. És un esport que en el nostre país no té massa tradició (de fet crec que el Barça i el Llivia es van haver de passar a la lliga francesa perquè no hi havien més equips a Espanya), però que a molts països d'Europa sí que és important (com vaig comprovar en el meu Erasmus, que va coincidir amb l'europeu). Aquí a Alemanya també és important i deu ser el tercer esport per darrere de futbol i d'handbol.
I com l'Ingolstadt juga a la primera divisió alemanya, va segon classificat i jugava contra el Nurnberg, quart i equip rival de la mateixa zona, era una bona ocasió per acceptar la oferta d'un d'Audi.
Sincerament no és el meu esport, el trobo bastant avorrit, però reconec que potser no veig tot el què hi ha en joc (com li passa a molta gent amb el bàsquet, quan és incapaç de veure més enllà de la pilota). També és cert, que el Nurnberg s'ha posat 0-3 i això ha tret emoció al partit, que només s'ha animat en els 10 minuts finals, quan els locals han fet l'1-3 que ja seria definitiu.
En tot cas una bona experiència, amb tangana final i protestes als arbitres:

Hängen Sie auf
den schwarzen Sau!!!

1 comentari:

Odisseu ha dit...

Ostres...per fi puc fer un comentari, ahir no em deixava!

O sigui que aqui es important el Hoquei sobre gel? No ho sabia!

Jo l'any passat vaig anar a veure un partit de la NHL, i no em va agradar especialment... em refereixo que va estar be, pero que no hi repetiria tampoc...

Suposo que pel fet que dius que si no ho domines gaire, et fixes nomes en la pilota (que a vegades no saps on es, jejeje)

Pero tambe en part suposo que perque el public america es patetic si no parlem de playoffs. Anavem perdent 3-0, despres fan la remontada 3 a 3... i la gent sudava... nomes aplaudien les osties que es fotien els jugadors, que aixo si que he de dir que es imopressionant!

be... El que s'agraeix es anar-hi quan fa calor ...

Salut