20 de desembre 2007

Repàs al compliment dels pròposits 2007

Fa quasi bé un any publicava els meus propòsits d'any nou, recollint un meme de l'amic Dani. És hora de fer repàs doncs del seu cumpliment:

1. Començar a fer natació regularment a Ingolstadt (a sumar amb l'acció ja començada a finals d'any de no utilitzar l'ascensor en les instal.lacions d'Audi).

L'acció de l'ascensor la vaig abandonar aviat, malgrat que tampoc l'agafo sempre. La natació, després de visites aïllades durant l'any, últimament sí l'he agafat més seriosament. Un miratge temporal de relativa calma a la feina em va fer tenir dues setmanes estrella de ritme regular. La nova onada prèvia a la sèrie 0 del projecte, m'ha tornat a la realitat, però l'important és que hi segueixo anant. No es pot dir que l'hagi complert, però els dos últims mesos han estat acceptables i caldrà seguir així l'any nou.


2. Entendre el bayerisch (i ja posats el swäbisch) i poder-hi dir alguna cosa + poder entendre l'alemany sense haver d'estar 100% concentrat (per poder desconnectar a les reunions).

En aquest camp he fet bons progressos. Segur que podia haver fet més, però tenint en compte la feina, estic content sobretot en el nivell de comprensió. Sobre parlar bayrisch, bé, quatre tonteries.

3. Viatjar a Suècia, Londres, Cuba, Txèquia, Polònia, Itàlia, Àustria i Suïssa com a mínim.

100%

4.
Llegir la revista "Investigació i Ciència".

100 %
5. Intentar moderar el meu caràcter.

No recordava haver-ho posat, jeje. S'ha intentat, malgrat que algunes situacions m'han fet perdre els nervis. No sé què opinen els què em coneixen. Encara es pot millorar molt.

6. Fer algun tipus d'inversió amb els diners.

S'ha realitzat. Després d'un inici prometedor, la realitat ha tornat. Diners no he perdut, però tampoc he obtingut grans rentabilitats. M'he fet ja un Excel per analitzar com m'està anant...

7. Incrementar el nombre d'amistats (no perquè estigui insatisfet amb les què tinc, sinó per la distància que em separarà durant un temps amb la majoria d'elles).

Malgrat seguir anant bastant per lliure, sí he agafat més confiança amb uns quants companys residents. OK.

8. No perdre l'anglès com quan vaig estar d'Erasmus.

He perdut però no tant. El viatge a Londres i veure sèries o pel.lícules en anglès ha ajudat. En tot cas sé que quan el torni a necessitar el podré recuperar més o menys ràpid.

9. Cuidar més l'ortografia d'aquest blog i el disseny d'ell en general.

Pel poc temps que disposo estic content. El canvi de disseny (que ja no he tocat) va ser agraït i la correcció general dels escrits crec que ha millorat.

10. Introduir-me en l'aprenentatge de la fotografia i practicar-la.

0%. Algun dia ho faré, en tot cas, mínim haurà de passar a propòsit 2009.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Progresses adequadament ;-)

sukkus ha dit...

senyu, passo de curs doncs?
Bé, avui en dia, pregunta retòrica :)

Marc Gil ha dit...

No, no...ara toca tornar a dir les notes com les teníem nosaltres. Et posem un 7? :)

Anònim ha dit...

bueno, ja te prou merit que posessis els proposits aqui 'publicament', i molt mes que ara els hagis repasat i fet valoracio.

a veuire si podem quedar abans de que marxem, jo piro el dia 5...aixi que a veure si el dia 31 x la tarda, o sino ja el dia 3 o 4.

cuida't
Xavi

Anònim ha dit...

brrr.. quina friolera!!realment funciones amb estructuració i diligència en tots els aspectes!!... felicitats en tot cas pels propòsits!