16 de desembre 2007

Catan Erweiterung 5-6 Spieler

El probablement millor joc de taula que he jugat mai tenia un problema. Per disfrutar-lo de veritat calia ser quatre persones justes, el què donava molt poca flexibilitat a la trobada. Aprofitant aquesta època de regals, jo m'he fet el meu propi, un cop he aconseguit trobar gent per aquí per jugar de tant en tant, i sobretot amb una tornada a Barcelona propera. L'extensió de Catan per 5 o 6 persones solventa l'únic inconvenient del joc original i segur introdueix noves variants tàctiques a tenir en compte en les seves partides. Com sempre està tot molt ben calculat i com jugant 6 podria ser interminable fins que et toqui el teu torn (i es podrien acumular moltes cartes a perdre en cas de sortir un 7), en aquesta extensió s'introdueix una nova variant tàctica: després de cada torn d'un jugador, s'inicia un torn intermig on qualsevol jugador pot aprofitar per construir o comprar cartes de desenvolupament (sense tirar ni poder negociar).
Quines ganes d'estrenar-la!!

5 comentaris:

Marc Gil ha dit...

Aja!

La meva propera compra pel cap d'any! jeje

Quines partides ens fotrem jursjurs!

Anònim ha dit...

tambe hi havia un joc d ecatan per ngage, la consola portatil de nokia
http://www.n-gage.com/es-ES/games/GameData/catan.htm

xerop ha dit...

Ole! Doncs home, jo crec que dissabte que ve mateix, no? : )

Anònim ha dit...

Jo m'hi apunto!

a veure quan partida a 6!!! Encara que això de poder edificar cada cop, no m'acaba d'agradar tant

sukkus ha dit...

No sé, s'haurà de provar (la veritat que no he jugat mai amb extensio 5-6). Pero a priori no ho trobo tan malament, perque essent 6, al final quan en teoria si has jugat be, cobres bastantes cartes, esperant 6 torns, cada cop podria sortir un 7 i anar putejant continuament els plans. Al final també es tendeix a negociar menys (si vas bé), i 6 torns mirant també podria ser avorrit