19 de novembre 2005

Visca Plataforma i els aniversaris de l'Aitor

Què bé que m'ho vaig passar ahir. Realment crec que ja es pot confirmar que els aniversaris de l'Aitor són la festa de l'any equiparable a una festa de cap d'any o Sant Joan sense problemes, sino els supera. Tot va començar fa 3 anys quan pel seu aniversari va coincidir que va venir tothom. Feia molt temps llavors que no ens veiem temps, i les ganes de beure i passar-nos-ho a lo gran en una festa boja inmenses. I així va ser, acompanyat per un lloc com Plataforma que acompanya, per la música, per la gent, per l'absència de segurates tocant els ous a la pista, va ser una de les millors festes de la meva vida. I des de llavors la data ha quedat senyalada, primer divendres després del 15 de novembre. Ahir no va ser una excepció. Trobada en un pis idoni per botellons, amb servei de catering familiar i molt de mam, ens vam trobar tots i com sempre gent que feia molt que no veia. Noves coneixences, alguna absència destacable, però erem molts. Van sortir converses nostàlgiques, de quan ens vam conèixer tots mentre anàvem increment el nivell d'alcohol a la sang. I després a Plata, aquest gran lloc on la diversió està assegurada. Aquest cop no hi va haver víctimes desconegudes, si descomptem les pobres noies que eren víctimes dels atacs indiscriminats de l'Aitor, el gran protagonista de la nit, amb un estat d'embriaguesa que ell sol doblava a la resta de gent. La resta, doncs com les grans nits. Balls ska en les cançons mítiques, despilotes de gent, mantejos entre nosaltres, escenes obscenes... tot acompanyat de la mirada incrèdula de les persones del voltant que es pregunten d'on han sortit aquesta panda de degenerats. I tenen raó, malgrat el nostre aspecte normal i converses tirant a cultes que poguem tenir mentre bebem, en nits així entrem al lloc i ens transformem. Dani, Joanda, Achim quina pena que ahir tants km ens separessin i no poguessiu estar i contribuir-hi amb la vostra part.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ajajajaj
100 per 100 d´acord mb tot el que dius.
pero crec que la millor noticia es que els pares no posaran cap impediment per fer mes botellons al meu pis.
per tant, despres de 3 mesos sense cuartell genral per l´absència de dani en aquest continent, ja tenim la nostra pròpia meca.

Anònim ha dit...

jo tambe us trobo a faltar campio, i m'agrada que encara q seguiu passant-ho be, de tant en tant tingueu un pensament cap a mi, pq jo sabe que sempre el tin cap a vosaltres,...Si he descobert una cosa aqui es que som els reis de la festa, i no ens cal gaire cosa, una mica d'alcUol, msica decent i espai per a fer el gilipolles.

Doncs aixo, que el proper 15 de Novembre prometo estar-hi!

Per cert, recapitulo:
15 Novembre de COU: LOBO
15 Novembre de 1r carrera: SUR
15 Novembre 2n carrera: LOBO
15 Novembre 2001: SUR
15 Novembre 2002: No recordo
15 Novembre 2003: No recordo
15 Novembre 2004: Plataforma
15 Novembre 2005: Plataforma

a veure si 'ajudes...

Per cert, aqui fan SAW2!!
La del Tim Burton, la de la novia, la vaig veure al cine i es molt semblant a Pesadilla antes de Navidad,esta be, pero potser per a baixar-tela per l'emule...
I Big Fish, la vaig veure un dia amb DVD, i em va molar moltissim!!!

Ah, si vols veure una rara, q a mi em va fer molta gracia: Napoleon Dynamite... encara q s'ha de veure en angles, sino em sembla q no te tanta gracia