27 de novembre 2005

La nova cadira i l'Ikea

La veritat que amb les noves tecnologies i Internet en particular estan canviant la forma de vida de molta gent, entre els quals m'incloc, que ens passem cada cop més estona davant l'ordinador quan estem a casa. És per això que la cadira que havia tingut fins ara es començava a fer poc adequada, doncs amb el seu curt respatller, un no descansava realment en ella.

Fa uns dies vaig anar a casa del meu amic Adri i mirant el seu nou pis compartit que té, vaig veure que un dels companys tenia una pedazo cadira, imitació pell, amb respatller per a tota l'esquena, suports per als braços, molt ergonòmica. Va ser com un amor a primera vista, veure-la i voler-la. Em va comentar que era de l'Ikea, com no!! Aquest lloc arxifamós, del qual tothom parla i que ha fet al seu creador i propietari uns dels homes més rics del món. Aquest lloc, el catàleg del qual, la meva amiga Laura sempre magnificava i no entenia que a mi no em digués res. La veritat que pel mobiliari mai havia donat importància, però bé, tocava per primer cop anar a aquest lloc a adquirir aquest bé que m'havia captivat.

I el mateix va fer la botiga, efectivament els elogis de la gent eren justificats. Què avançats estan aquest suecs en el temps, quin concepte de tenda de mobles més innovador. Em va encantar, Laura, el catàleg potser no, però un cop estàs allà, veient totes aquestes coses en la realitat i a uns preus increïbles, la veritat que em van venir ganes de comprar o llogar un pis sense ammoblar... només perquè ho pogués fer jo!!!

De totes maneres, com aquesta no és per ara la meva situació i els dos pisos en què passo la setmana ja ho estan i tampoc està la situació econòmica per malgastar, al final vaig anar al gra a comprar el què havia anat a buscar. Econòmica i fàcil de muntar, aquí estic, escrivint còmodament, fent descansar tota la meva esquena i amb una imatge que si no fos pel pijama que porto en aquests moments podria ser la d'un director general d'una empresa.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajaja

Doncs el meu pis es Made in IKEA tiu!!!

Si em poso a contar..

Taula i cadires
Sofa
Tauleta del menjador
Armariet per la tele
Prestatges
Tauleta de nit
Llit
Escriptori
Lampares
Lamparetes


To IKEA, i la veritat q es facil de montar!

Jo escric des d'un sofa inflable q em vaig comprar a IKEA, i q es una passada!

Cuida't i benvingut al mon dels admiradors d'IKEA!

Anònim ha dit...

jajajaja, si no fos pel pijama... pero si esto es la erótica del poder, kus!

Anònim ha dit...

¡¡¡Jajajaja!!! ¡¡Ahora tú también has caído!! Te advierto que no tiene cura...