24 de setembre 2006

Mercè '06

Una mica passada per aigua però al final encara he pogut salvar bastant la celebració de la Mercè d'aquest any i he complert l'objectiu d'anar a més concerts que l'any passat. Finalment han estat 4 sencers i 2 a mitges, complint els objectius marcats prèviament menys el d'Antònia Font, que no acabaré anant avui per mandra.
De tots el grup que més m'ha agradat ha estat Mendetz, que em vaig estar a punt de perdre per culpa el Barça de bàsquet. També gràcies al seu mal joc els vaig poder acabar veient en la part final del concert. Jove grup barceloní de "casio punk" com ells es defineixen van fer les delicies del seu públic amb un ritme que movia sol els cossos dels assistents. En quant a Peter Von Poehl i The hidden Cameras no van estar malament, però era una música més apta per escoltar tranquilament en una tertulia amb amics que per ballar.
A pesar del fort ruixat que va caure poc abans, finalment hi va haver els concerts del BAM MTV del Forum, on començava el grup més esperat per mi (i únic conegut junt amb Ojos de brujo i Antònia Font de tots), els Delorean, que no van defraudar. Acte seguit l'actriu Najwa Nimri ens va mostrar també la seva faceta de cantant dins del seu grup electrònic, per acabar amb els també barcelonins The Pinker Tones, amb música 100% electrònica sense cap instrument.
Demà toquen els grups més comercials i coneguts, Pereza, M-Clan i Canto del Loco, i malgrat que a aquests últims m'agradaria anar-hi, dubto que al final pugui.

0 comentaris: