30 de gener 2007

I per fi...

Sí, ha costat quasi 3 mesos des que vaig arribar, però finalment m'han acabat d'arreglar el pis. Primer perquè el propietari sudava i després perquè s'ho han pres amb la calma mentre duraven les obres, però bé, la qüestió és que finalment tinc ja un pis decent, que junt amb els mobles comprats fa dos caps de setmana, fan que ja em pugui considerar completament instal.lat. Ara toca fer neteja a fons i penjar algun poster més i ja tindré un pis guapo per tota l'estança que em queda. Les visites són doncs a partir d'ara encara més benvingudes.

3 comentaris:

Odisseu ha dit...

S'ha de celebrar!!!

nano, no se quan ho fare, pero saps que jo em demano algun moment per a venir-te a veure... A partir del juny, ho parlem, okis?

Anònim ha dit...

bé bé, així que ja està tot 'fertig'

a veure quan em paso a visitar-te...m'estic pensant de baixar a mitjans de Març a Nüremberg,i de pas passar a veure't i el teu piset tb!

aixi que ja ho anem parlant, i molta sort quan diguis la frase a les festes!intenta que siguin amics, pq em penso que no és gaire maca..jajaj

Pau ha dit...

Caaussss! que no te conectas nunca joder!

Estaba mirando la posibilidad de ir a visitarte junto con Marc y Lluis... solo que ya no quedan billetes como los que pillaron ellos :P Qué tal te va el 27 por la tarde recogerme en Munchen? Así te acompaño el día siguiente a Leipzig a recoger a estos dos.

Dime algooo!