15 d’abril 2007

Sonnig

Setmana increïble la què hem tingut aquí al sud d'Alemanya. Sol, 25 graus, en fi un temps plenament estiuenc que ha fet que passés el millor cap de setmana dels què m'he quedat a Ingolstadt. Divendres, després de plegar (aquesta setmana sempre més d'hora del normal, serà que el bon temps porta també menys feina?) vaig anar per fi a nedar per segon cop, aquest cop amb el Robert, però fer-ho veient que encara és de dia i entrant el sol pels finestrals és diferent. Vespre tranquil per descansar, a casa, mirant la pel.lícula "La vida de los Otros" i escrivint en aquest blog que tenia descuidat. Dissabte matí a comprar quelcom de menjar, aquest cop a peu per botigues en comptes de amb cotxe directe al parking del supermercat i gaudint del sol radiant. Per la tarda amb el Marco fent unes cerveses en els Biergartens (terrasses) que per fi ja han obert mentre el sol em cremava afectuosament la pell. Pel vespre segon sopar i copeo a casa amb el Ramon, el Robert, el Marco i el Marius, escoltant música remember, abans d'anar al Cocoon a ballar una mica. I el colofó avui: barbacoa al Baggersee i volei platja amb tota la plana major de residents de SEAT. Només ha faltat el banyet al llac, però per això encara haurem d'esperar una mica més. M'encanta l'estiu!!!

2 comentaris:

xavi ha dit...

n'estic completament d'acord...
l'estiu a Alemanya tb m'agrada!
increïble el temps d'aquest finde,m'he posat morenet i tot!1
salut i fins aviat

Anònim ha dit...

Un consell

Fes-ho com vulguis per quan hagis de tornar d'Alemanya sigui pels volts d'Octubre... Jo a DC vaig arribar a l'estiu i era molt guapo, i despres de tragar-me tots els mesos d'hivern, arriba estiu un altre cop i MERDA! toca marxar, i la veritat que fa molta ràbia!!!

Be, ens veiem aviat