25 de novembre 2007

El circ de la F1

Ahir llegia la notícia de què l'escuderia Mc Laren havia entregat interessadament a la premsa una sèrie d'informació, segons la qual es demostrava que l'escuderia Renault havia tret profit de secrets tècnics a través d'un ex-empleat seu. Després d'anys on la Formula 1 per mi ha anat perdent interés degut a la dificultat dels avançaments en carrera (ai, què lluny queden aquelles boniques lluites Prost-Senna), sembla que el circ del motor vol afegir un ingredient més a l'emoció de les tàctiques d'equip i parades en els boxes: els tribunals. I és que aquest any, quasi que l'emoció màxima l'hem tingut amb decisions (controvertides) dels comisaris de les curses i amb processos judicials, a part de la disputa personal entre els dos candidats al títol de Mc Laren, que van acabar regalant el campionat a Ferrari. Sincerament no crec que sigui la millor manera d'incrementar l'interés per veure les curses, que un servidor personalment ja fa anys que no mira.
Ara bé, el què em sorprèn de la notícia és la frase "McLaren afirma que 33 fichas con datos técnicos fueron copiadas en 11 disquetes en marzo de 2006 y cargadas en septiembre en un ordenador propiedad de Renault". Per favor, en plena època de DVDs, Pendrives, discs durs portàtils miniatura, algú prèn la informació amb 11 disquets??? De 3 i mig o de 5 i quart? Va home va. Crec que l'últim programa que em vaig gravar amb disquets múltiples va ser el mític Day of the Tentacle.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

A esta aventura gráfica también he jugado yo. Y creo que incluso me la pasé.
Si no recuerdo mal, mi último juego en diskettes que tuve fue el PCFutbol 3.0, con su fotocopia bien recortada, simulando una plantilla que te venía en el original, necesaria para poder jugar, ya que era lo más parecido a una "protección anticopia" por entonces.
Aunque ahora recuerdo: Day of the tentacle no tenía algo parecido?

sukkus ha dit...

Yo me la pasé, es la segunda parte del Maniac Mansion.
Lo de la fotocopia plantilla no lo recuerdo, creo que el mío ya estaba completamente crackeado :).

Anònim ha dit...

jo el meu últ8im amb disquettes va ser el PC Futbol 4.0 del Marcos Marcos... i si, necessitava també la fotocòpia de la revista per a poder escriure les claus al principi!

Marc Gil ha dit...

Jajaja...Molt bo això dels diskettes.

Anònim ha dit...

sip!
em sembla que em queda un de diskette com a rexord d'aquella epoca daurada de les fotocoipies, els temsp de carrega, el pkzip...

un hurra per aquellls temps!

Anònim ha dit...

jo recordo quan comprimia amb ARJ !!!

I el curset que vaig fer de MS-DOS (maaguanyat temps!!!), jejejeje això sí, després de 2 linies escrites, podia passar un arxiu d'una carpeta a un disquette, jejejeje