19 de maig 2006

I finalment campions!!!!


Hem tardat 14 anys, vam patir més del què ens hauríem pensat al principi, però finalment som novament campions d'Europa, ja en va dues i això vulguis que no ja et posa en un nivell més alt, doncs una la pot tenir qualsevol (Steaua de Buscarest sense anar més lluny, i València i Villareal com equips espanyols si han acostat). El millor és que finalment el post Ràbia pot quedar en mera anècdota, perquè un tros per ràdio i més per tele, vaig poder seguir la final, així que he viscut totes les copes d'Europa de la història del Barça de futbol i bàsquet (aquesta al camp) en directe.
Una búsqueda desesperada de vols no directes em va permetre trobar un Munich-Ginebra-Barcelona que em deixava a Barcelona just quan començava el partit. Molta sort també perquè era tot molt just i vaig sortir de Munich en retard, però a Ginebra també n'hi havia així que vaig agafar el segon vol i a més el segon avió va recuperar el temps perdut. Tot al segon, però l'important va ser estar allà. Patint i rajant de l'equip com a bon culé quan perdien i alegria desmesurada a l'empatar i al marcar el segon gol.
Ara a veure si aquest equip fa història i en guanya alguna més per seguir pujant esgraons en el ranquing d'equips històrics. Força Barça!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Visca el Barca, i malgrat no haver-la pogut viure rodejat dels amics amb qui he compartit penes esportives, tambe va tenir la seva gracia, quan em vaig trobar abracat a un negre seguidor del Barca radical (es sabia l'himne, jejeje) celebrant el gol de Belletti!

I si, jo tambe, com a bon cule vaig rajar una estona de la segona part, jejejeje...pero es que som aixi, no?

i recorda...

"Forca barca
barca campioooo
tots units per la CAUSa blaugrana
Forca barca
guanyeu per nosaltres
forca barca oeeeoooooo

lalalala lalalala
lala lala lalaaaala
lala lala lalalala
i crida macarroni "

;-)

La propera a veure si la disfrutem junts!