20 de maig 2006

Per una vegada...

I sense que serveixi de precedent estic d'acord amb el PP. Trobo que el lema del PSC per la campanya de l'Estatut és lamentable i indecent. De veritat pensen fer-me creure que aquest Estatut és un gran avanç quan no han sabut trobar cap lema que realment vengui les virtuts del text? En un referèndum sobre una cosa en concret es vota sí o no i la campanya s'hauria de basar en parlar sobre la cosa que s'està consultant. Però una vegada més els polítics juguen en una altra divisió i la lògica humana en política es veu que no és aplicable.

1 comentari:

Anònim ha dit...

si la campanya pel SI el principal motiu que te es anar contra el NO...vol dir que no tenen gaires motius per a fer que la gent voti si...

Nois ens l'han fotuda pel cul, de traves i fins ben endins, ...i sobretot voteu Si, que sino el PP fara serir el vostre NNO... i a mi que? jo votare el que em doni l puta gana, independentment de qui s'apunti el tanto.

Una altra cosa...que tamp[oc es fagi tant victima el PP despres de la seva campanya a Andalusia, pero una cosa no treu l'altra...no s'han d'utilitzar les mateixes maneres...quina vergonya...jo em sembla que no torno!

La veriat, jo aposto per abstenir-me (forcosament)