01 de maig 2006

Volei platja

Per fi ha arribat l'estiu, atònits ens hem quedat quan hem arribat tot contents amb la nostra xarxa a la Nova Icària i hem vist que allò estava ple com al mig de l'estiu. El vent era fresc però la veritat que mentre ha fet sol feia un dia increïble.
Resignats doncs ens hem dirigit al nostre racó de la Barceloneta, amb el camp de mines que són les pedres que van sortint de no saps on.
I allà hem tingut els meus primers partits de la temporada i ha estat una jornada memorable. Erem 8 la qual cosa sempre va bé per jugar i no cansar-te tant (sobretot ara que el meu moment de forma és força baix). Teníem el Roig per montar bé la xarxa, que quedés ben tensada (no com la que surt a la foto de l'any passat). I hem fet un munt de partits, molt disputats, amb alternances, emoció i alguna bona jugada que altra.
M'encanta l'estiu, el poder anar amb poca roba, veure les maravelles del cossos femenins, fer activitats a l'aire lliure, que es faci fosc més tard, poder anar a la platja. I l'inici de la temporada de volei platja marca per mi el començament d'aquesta gran època de l'any.

1 comentari:

Anònim ha dit...

jejejeje

ja podeu entrenar mamons!!!
Kus, quan torni et vull en plena forma que jo vaig amb tu, eh!!!

La veritat es que per a mi es una de les millors coses, quan arribava el maig, i començavem amb el vollei platja...l'Aitor fent el pitjor i el millor, el Roig picat, el Txes que no s'acotxa ni que el matin, el Marc combinant bon fisic i intel.ligencia (aqui sempre igualat al Lluis si estan els dos), la Via posant dels nervis al Roig, el Kus trencant-se els ous (el Rochemback del volley), i jo...pululant per alla.