12 de maig 2006

Ràbia

Això és el que sento després de saber avui que em perdré la final de la Champions per anar a una reunió amb Audi per parlar d'una oferta que jo no he fet. Però clar qui l'ha fet (el program manager de SEAT) té por a volar (que és cert i no li critico) i el meu jefe, doncs clar, no hi pot anar, perquè ell sí vol veure el partit i té el poder per fotre a un subordinat seu malgrat que ell cobra molt més. I el què em fa més ràbia és que quan m'ho ha dit (Jordi, tens algun compromís dimecres que ve?) no hi he caigut que era la final, però ell s'ha callat com un puta. Només, minuts més tard quan estava reservant els vols i he caigut en la compte i m'he queixat al company de SEAT (amb to de conya perquè no és culpa seva) en veu alta en el departament, tots han començat a riure i llavors sí, el molt puta ha sortit del seu despatx també per riure (del seu abús de poder, potser?). Qui riu últim riu millor diuen i espero que jo ho pugui fer ben aviat.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno, tu tranquil... total, es un partit mes, com un altre... Que fa, 12 anys que no la jugavem? pots esperar 12 mes sense problemes... ;p
jajaja, es una bona putada. Ja te trucarem quan acabi!!

Salut!

Anònim ha dit...

si els avions anessin superpuntuals, potser arribaria a veure els últims minuts, així que us trucaré per veure on esteu

Anònim ha dit...

Tens el telèfon de casa del teu jefe?

Que et sembla si l'anem trucant cada 5 minuts (o menys) tots els del grup... Ara el Txes, ara jo, ara el Dani...

Potser veu el partit, però quin puteig!

Anònim ha dit...

El que trobo lamentable es que rigues.

Mira, com a jefe te el poder de decidir qui hi va (o aixo es el que com a minim ens obliguen a fer creure, que els jefes son els amos...), pero el que no tenen dret es a sobre de riure de la putada que li han fet a un subordinat

Llastima no tinguis lligades altres coses, pq sin es ben facil...trucada dimecres pel mati dient...Aix, es que em trobo moooooolt malament

i a veure qui riu

Kus, pensa en una cosa bona... si el barca perd, com a minim t'hauras estalviat el mal trangol!