07 de desembre 2006

Estan bojos aquests bàvars (II)

Vist les sorpreses que deparen aquesta gent, sembla que aquest tema podrà desembocar en una saga, i qui sap, potser fins i tot una categoria. Aquí van dues sorpreses més que últimament ha deparat aquesta gent:

1) El primer cap de setmana que vaig passar a Ingolstadt, com us podeu imaginar molts plans no tenia, així que vaig decidir acceptar la invitació del meu coordinador d'Audi, per anar a veure una obra de teatre amateur, en la qual ell actuava. No cal pas dir que per descomptat no em vaig enterar de quasi res de l'obra, doncs per suposat era en bavarès, que no és una llengua perquè no hi ha versió escrita, ja que qualsevol semblança fonètica amb el Hochdeutsch és pura coincidència (o això em sembla a mi de moment). De totes maneres no ajudava tampoc gens la manera en què es visualitava la obra. Un esperava una sala amb cadires incòmodes com a bon teatre amateur que era... i va i es troba amb tres taules enormes on la gent estava sopant i bebent birra durant l'obra, sense aturar per res el servei de cambrers durant els tres llargs actes en què consistia.

2) Ahir va venir aquí Nikolaus, o el què és el mateix el nostre Pare Noel. Aquesta gent sempre ha de ser una excepció en tot, i si a la resta del món és el 25 de desembre, aquí és el 6. Suposo que llavors el 25 als nens no els hi deixen veure canals de televisió internacionals...

3 comentaris:

Odisseu ha dit...

Eii!!!

Jo al meu cole celebravem Sant Nicolau!

Sempre li tocava a un nen de 8e disfressar-se de Sant amb barba, i aleshores anaava per les classes inferiors dient el seguent:

"obriu la porta, obriu-la be
soc Sant Nicolau
que pass la mainada"

I portava galetres de xocolata o una cosa aixi

flop! - Ivan Rodriguez ha dit...

Es que Sant Nicolau sempre ha estat aquestes dates, lo de unir-ho amb Nadal es una cosa posterior, que no hi te res a veure.

A Belgica va ser la ostia per Sant Nicolau. Els universitaris pillen unes tajes descomunals. Ja veureu, busqueu fotos per internet. Si veieu paios amb bates tot escrites i gorres i cadenes, es aixo. Salut!

Anònim ha dit...

Que suerte pa los niños. Pueden jugar como tooodas las navidades con sus juguetes.
Seguro que los reyes majos se inventaron para q los niños se porten bien en casa mientras los padres curran esos dias