17 de desembre 2006

Shisha

Mica en mica vaig complint els objectius de tenir coses que feia temps que hi anava al darrere i que, ara que finalment visc sol, volia anar aconseguint. Primer va ser la sandwitxera (des de que vaig deixar la meva segona residència d'Aachen la trobava a faltar), després el Catan, i ahir finalment la sisha.
Era un objectiu que volia comprar a Barcelona i portar amb la mudança cap aquí, però finalment no ho vaig aconseguir i em ratllava pagar el què demanen les tendes d'Ingolstadt. Ahir però vaig anar a Nürnberg i cap al final de la visita vaig trobar una tenda que les tenien d'oferta.
La shisha la vaig descobrir, com no, en els meus mesos d'Erasmus, primer a Paris, i després a Aachen, on en les barbacoes que es feien a l'estiu, venia el Yassir amb ella i es convertia amb l'amo de la festa. Després ja a Barcelona tant amb la Via com el Marc, com últimament en el bar Yaffa del costat de casa, havia pogut seguir gaudint-la. Sempre m'ha agradat el mareig relaxant que provoca, així com un gust bastant més bo que el del tabac.
Ara em falta trobar la gent amb qui compartir-la (els que més conec aquí, no semblen gaire entusiastes), ja que ahir la vaig voler provar a casa mirant una peli i la veritat, per a una persona, el mareig que un assoleix és massa heavy.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jajaja, que sueños mas buenos. Me gustan:una sandwichwera, un juego de mesa, y una pipa.
sencillos y utiles

Marc Gil ha dit...

Je, bona foto!!

Et recomano que li posis poc tabac, pq tira millor. A casa meva sempre teníem problemes i era pq ho saturàvem massa.

Ara, a veure si trobes a algú per compartir-la, pq és com més gràcia té.

sukkus ha dit...

Aquesta tirava molt be, per aixo la vaig voler provar ni q fos sol, sabent els problemes q havies tingut.Aixi q al final era aixo, caxis la mar.
be, esta clar q s'ha de trobar amb qui compartir-la, i si es femina, millor q millor xD

Odisseu ha dit...

Que gran la shisha!!!

Jo la vaig començar a utilitzar amb l'Omar, i després a DC era super normal (i no molt car)que hi haguessin bars amb shishas...un dels mes importants dels que hi ha es diu directament Shisha Lounge...

Tabac? Jo recordo fumar-la sense fotre-hi tabac, se li fot aquell carbonet a dalt que va cremant i ja esta, no?

Be potser m'equivoco, que jo mai soc qui la prepara

Odisseu ha dit...

ah...li dieu tabac a allo de gustos que se li posa a sobre???

jo mai li he dit tabac...

sukkus ha dit...

Segons els paquets és tabac, només que natural i impregnat d'alguna pasta del gust que tries.

El cabró crema aquest tabac, i el seu fum baixa fins a l'aigua, formant un vapor d'aigua "contaminat" de tabac, que és el què fumes.