08 d’agost 2007

Music

I finalment m'he decidit: per fi m'he comprat un disc dur extern per poder tenir tota la música en un únic lloc i poder trobar definitivament les cançons que busqui "ràpidament". Ara queda una llarga tasca de passar tota la música en ell, corregir noms d'arxius que no em permetin una búsqueda ràpida i sobretot classificar-la tota.
Primera idea: Cançons soltes, Sessions de DJ, Discs i Bandes sonores. Dins de cada una es busquen purament per ordre alfabètic de l'artista.
A través de l'iTunes crearé ja llistes de reproducció segons estil de música i preferències per carregar a l'ipod nano.
S'accepten suggerències...

3 comentaris:

xerop ha dit...

Suggerències?

Paciència!! :p

Anònim ha dit...

hare un poco de spam:
500gb por 102€ en el pricoinsa

Tengo algna discografia que vale la pena, ya la pasaré

sukkus ha dit...

Ja pots ben dir-ho ja que es necessita paciència, encara estic en la primera fase i el què queda xD.

Em referia però més a la manera de guardar-la i classificar-la, que la gent digui com ho té.

TT: el disco duro ya lo tengo, así que no es necesaria la propaganda :)