02 de febrer 2008

A punt de cremar una nova etapa... en comença una nova

Aquesta setmana passada ha portat una gran novetat que esperava amb il.lusió. Confirmada la meva data de retorn a Barcelona pel 31 de maig, quedava la tasca d'intentar solventar abans del retorn el meu futur allotjament. Després de molt de temps on he avaluat diferents opcions, per cap d'any em vaig decidir a comprometre'm amb tres amics per intentar l'experiència de viure junts. A diferència d'ells un servidor ja ha passat per molts pisos no paternals. Habitació rellogada en un pis a quatre amb alemanys a Aachen, habitació rellogada en residència d'estudiants a Aachen, habitació llogada a Manresa amb una cocainòmana, un operari polac i un transportista, habitació en pis d'estudiants a Manresa i actualment pis per mi a Ingolstadt. Quedava però encara una experiència pendent, prèvia a la què espero sigui un dia de pis propi amb família. Aquell pis de post-estudiants a Barcelona que fa anys tant havia parlat amb els amics Joanda i Lluís, finalment es farà realitat amb tres altres protagonistes, amb qui estic segur l'experiència serà igual de positiva. El Dani i el Marc ja han escrit els seus primers posts sobre el tema i són els capdavanters en l'aventura. Un servidor i el Txes ens incorporarem en breu per completar el pis.
Un pis que quan el vaig veure (després d'haver fet algunes visites a uns quants) em va semblar perfecte per a l'experiència que s'inicia, a l'hora que ofereix el nou repte de conèixer un nou barri com el de Les Corts, no tan cèntric com voldríem, però que promet d'altres compensacions.
Amb aquest quàdruple moviment, unit als fets per la resta d'amistats en els últims temps, podem dir que tots enterrem l'etapa d'estudiant depenent dels pares, iniciant conjuntament una nova etapa de la vida que espero sigui tan gratificant com de moment promet. Quines ganes de tornar a Barcelona!!

2 comentaris:

xerop ha dit...

Gran, gran! Quines ganes d'estar els 4!

Anònim ha dit...

El piso tiene muy buena pinta. Felicidades!. Además, en una calle paralela a la vuestra vive una amiga también de alquiler. El piso es gigante.

Jeje, aquí sí sale el txes.