Molt més guapo a priori quan me'l van entregar, finalment serà el cotxe que hauré disfrutat menys
a pesar de les expectatives inicials. Probablement ambdós A3os haurien d'haver arribat intercanviats. I és que el S-Line que acabaré de gaudir aquests dies és un cotxe d'estiu. Primer perquè aquesta imatge més esportiva de la foto va durar un cap de setmana, fins que va tocar posar-li els neumàtics d'hivern, i amb ells la pèrdua d'aquestes espectaculars llantes. Mai hauria dit que un cotxe podia canviar tant només amb elles, però certament amb neumàtics d'hivern el cotxe passa a ser molt més vulgar. Per fora, clar. Per dins l'acabat S-Line també es feia notar amb uns còmodes (però freds a l'hivern) seients de pell, una palanca de canvis més esportiva i el millor, un volant esportiu que tenia un tacte increïble. Però al contrari del què esperava aquest acabat S-Line no implicava que el cotxe anés per la resta més ben equipat... ans el contrari, amb aquesta versió perdia el sensor d'aparcament i sobretot, els seients calefactats que tan bé van l'hivern. A més el parabrises tenia una facilitat major en entel.lar-se i només ha faltat els últims temps on el netajaparabrises ha començat a fallar. Definitivament devia ser una versió a vendre per les nostres terres i segur que no pensada per vendre en països nòrdics.
El pitjor però el motor, que respecte l'anterior A3 passava a tenir el "modern" DPF (Diesel Partikel Filter). No m'he posat a mesurar el què deixa d'emetre a l'atmòsfera, però sí el què consumeix de més (passant de 800 a 650 km d'autonomia en conducció semblant). Així que la suposada avantatge ecològica és més que dubtosa i el forat a la butxaca pica, tot sigui per cumplir amb les normes anticontaminants EU*. A més es nota l'acció d'aquest element amb un menor reprís i sensació de potència, això sí, el cotxe era menys sorollós que l'anterior.
De totes maneres, no ens enganyem. Ara que l'hivern s'acaba tocava començar a disfrutar més d'aquest cotxe, les desvantatges del qual personalment mes les compensava el volant i el recuperar les llantes. Així que si he renunciat a ell, fent trampa i tornant-lo amb només uns 4 mesos i poc i uns 3000 km (en comptes dels 6 mesos i/o 8000 km de rigor) ha estat davant l'oportunitat única que ens ha sorgit degut a una renúncia de Deutsche Telekom a un pack de vehicles que havia de comprar. En unes setmanes presentaré la nova adquisició.
12 de febrer 2008
Audi A3 Sportback Ambition S-Line 2.0 TDi DPF
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Je je je
A mi me han dado un A6 3.0 TDI 240cv.
Deixa el teu comentari