15 de febrer 2006

Què bonic és viatjar pagant l'empresa

Aquí estic, d'aquí una horeta i mitja o així aniré a dormir, que demà toca llevar-se a les 5.40. I això perquè avui he baixat a dormir a Barcelona en comptes de fer-ho al pis d'entre setmana de Manresa.

5:40 Llevar-se.
5:55 Sortir amb el cotxe (sí, trencaré la meva tradició i em dutxaré abans d'anar a dormir).
6:15 Aparcar a l'aeroport
6:55 Surt l'avió cap a Frankfurt
9:00 Arribada a Frankfurt i recollida cotxe lloguer
12:20 Arribada si tot va bé a la nostra fàbrica perduda en una merda poble anomenat Haynrode perdut al mig de les Alemanyes de l'Est i després d'haver conduït solano més de 300 km
13:00 Comença la reunió per discutir els costos de la planta i la poítica d'ofertes que ha de dur la planta segons la direcció industrial de la divisió,
15:30 Fi de la reunió??
16:30 Després d'una visita ràpida a la planta i discutir un tema amb un d'allà, tornada cap a Frankfurt.
19:40 Arribada a Frankfurt Flughafen
21:00 Surt l'avió cap a bcn.
23:00 Arribada a bcn (segur que més tard)
23:30-24: Dormint a casa de bcn

Tot això si tot surt bé i no hi ha cap imprevist. I tot això per llevar-se el dia següent, conduïr fins a Santpedor i arribar a l'empresa no a les 8 però tampoc més tard de les 9 i llegir els 50 mails que en un dia s'hauran acumulat. Qui diu que viatjar per empresa és un plaer?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

mai més publico un dia futur!!!!!! Collons, al final encara va ser pitjor. L'avió va arribar a Frankfurt amb 45 min de retard i a sobre m'havia deixat el carnet de conduïr!! Per un moment vaig pensar, molt bé, 1100 € tirats a les esconmbraries (no meus, eh?) perquè ja em diràs com arribo a la mierda pueblo aquella. Però al final hi va haver solució. Vaig llogar el cotxe amb el carnet del comercial que tenim vivint prop de Frankfurt (que el pobre va haver de venir a l'aeorport) i em vaig endur jo el cotxe, jeje, sort q aquest cop no em va parar la poli.

Anònim ha dit...

Aixo es pq t'ho mires malament!

5:40 Veure com surt el Sol entre les dues torres de Marina
5:55 Donar una volta per Barcelona, mentre el sol comenca a escalfar la ciutat, amb el descapotable
6:15 Despres de no saber on anar...arribar-te a l'Aeroport
6:55 En 40 minuts decideixes anar a Alemanya pq el teu alemany s'esta rovellant
9:00 Bon dia Frankfurt!!! Ja estas alli de bon mati per a memnjar-te unes kartoffen. Decideixes llogar un pepino de cotxe
12:20 3 hores conduint per autopistes sense limit de velocitat, amb el teu cotxas i escoltant Coldplay a la radio, quin luxe!
13:00 Practicar l'alemany, avui toca parlar sobre Organitzacio Industrial!
15:30 Quin dinar et fotras...ja me'l veig, cambreres rosses i altes oferint tot tipus de menjar tipic alemany!
16:30 Tour per la planta (com qui va a veure les caves)
19:40 Quina sort, amb el que t'agrada conduir!!! 3 hores mes de cotxe...i pensar que si estessis a santpedor et tocaria estar currant com un loco!
21:00 Birra gratis durant un parellk d'hores, peli, collons, ni a casa s'hgi esta tan be
23:00 BCN! Sempre es bo arribar-hi un altre cop! Veure el mpirulo aquell alli plantat alegra el dia!
23:30-24: Bona nit, dema sera un altre dia....em sembla que dema agafare el cotxe i anire d'excursio a Sant Pedor!

Apa...no crec que sigui tan facil, la meva unica experiencia de viatge pagat va ser el de la india, i suposo que es molt diferent.. pero t'asseguro q estar durant un mes dormint 4 hores per dia, currant com un loco i anant brut, llardos i menjant picant, tambe te el seu costat maco! A mes, aixo fa que es disfruti mes el cap de setmana!

Anònim ha dit...

jajaja, sí, està clar que tot és com un s'ho miri, s'ha de ser positiu, el què s'acosta més a la realitat és el cotxe. Com ja sé què són les multes allà, quan hi havia límit a creure, però quan no... Com mola anar amb un cotxe que no es teu en un país amb bones carreteres i on es pot correr el que vulguis xD. 205 km/h i m'adelantaven.