12 d’octubre 2005

El gafe d'Ivanovic

Després de veure diumenge passat la final de la lliga catalana de bàsquet em preocupa el gafe que té l'entrenador que hem fitxat per a les finals. Malgrat que el joc del Barça no em va convèncer, crec que molts dels fitxages encara han de demostrar i poden fer molt més, i així i tot es va arribar (després d'una primera part nefesta nefasta) amb dos finals (el del temps reglamentari i el de la pròrroga) que estaven guanyats, i com en la final de l'acb de l'any passat es van acabar perdent de forma estúpida i incomprensible. I aquí no hi ha l'excusa de jugadors joves, cony tenim una plantilla experimentada com per deixar-se perdre d'aquesta manera. Serà que tenim un entrenador gafe????

Fora d'això anàlisi semblant al que ja vaig fer, remarcant el gran estat de forma de Navarro i els meus dubtes seriosos sobre Williams (Vujanic, recupera't aviat!!!), però com a mínim gafe o no, tornem a tenir un entrenador que no es seu, no para de cridar, s'emprenya i almenys no posa tan nerviós com el peix bullit Montes.

En fi, aquest cap de setmana comença la veritat, lliga acb i serà el moment de començar a analitzar com s'han fet les coses. Jo crec que al principi patirem bastant perquè falta molt per acoplar, però per sort el bàsquet es decideix a partir del març.

0 comentaris: