29 de gener 2007

2001

6 comentaris:

flop! - Ivan Rodriguez ha dit...

Per quan un Cicle Kubrick a casa d'algu?
Jo si podem evitar 2001 casi millor, que es la que menys ganes em f de veure. Algu mes s'apunta? Esperem a que tornin el kus i el Pina? ;)
Algu posa casa?
Salut!

Anònim ha dit...

aquest post té més pinta de ser de l'Ivan que no pas teu!jaja.

la frase en qüestió 'Was sind hier für Geile Schneke am Start?', vindria a ser algo del pal: 'quines son les noies catxondes aquí per follar?'

una frase molt útil, tenint en compte que me l'ha recomenada la meva tàndem...ashhh

aquí a Jena ja no hi ha neu, em sap greu que haguessis de treure-la del cotxe!i lo maco que deu ser...jeje

cuida't!

Anònim ha dit...

Jo la pel.li aquesta no la vaig gaudir gaire el cop que la vaig veure...suposo que pq era una mica massa petit, pero m'agradaria tornar-la a veure un altre cop, perque no recordo gairebe res...

Flop, gracies per esperar-me pel cicle... Si el feu m'hi apunto, pero necessitem el senyor Kus com a critic filmografic que ens expliqui cada detall que hi ha a la peli!

Ens veiem

Joanda

sukkus ha dit...

1) Cicle Kubrik: quan estigui a bcn,per mi quan vulgueu, totes les què he vist (excepte Eyes Wide shut) m'han encantat i no m'importa repetir-les i encara me'n queda alguna per veure. Quan estigui a bcn, espero tenir un piset per mi (o compartit), aixi q per mi es pot fer cada x dia de la setmana, visio d la peli, fins a completar-lo xD

2) Jeje, Xavi, ok, gran frase, a veure si per aqui baix tb la utilitzen, aquest finde la posaré en pràctica ;)

3) 2001 és una gran peli avorrida, jajaja. Sé que per molts costa entendre-ho, però és això. De totes maneres per entendre la peli, més que crític de cine, s'ha de llegir el llibre (recomenable, junt amb 2010, 2061 i 3001)

Marc Gil ha dit...

Em declaro, darrera del Kus, per suposat, fan de 2001 and co. Els llibres com sol passar són millors que la peli. Això sí, convé recordar l'any que va ser filmada i la novetat que suposava en el camp dels efectes especials així com en el plantejament general de la investigació/exploració de l'univers. Tot i que té alguna cagada, com per exemple quan un dels protes salta des de la càpsula a dins la nau aquella allargada i no rebenta com seria normal en el buit.

Anònim ha dit...

A mi me la pusieron en el cole en 7º de EGB (12 años), en varias sesiones. Ese profe nos puso bastantes pelis entre 6º, 7º, y 8º. A ver si hago memoria.
De kubrick, me quedo con la naranja mecánica, pero aun tengo por ver el replandor