12 de gener 2007

I una nova multa...

Bé, em sembla que al ritme que vaig hauré acabat pagant més multes a Alemanya que a a Espanya el dia que em mori. Amb el poc temps que he tingut cotxe en aquest país (i els anys que he estat conduint per Catalunya), la balança ja està a favor dels teutons: 2-1.
Com a mínim només han estat 15 € (per aparcar sobre una vorera per la nit en un carreró on no passa ningú, però bé...), més barat que les 2 multes de Manresa per aparcament també (no pagades i per tant no les comptabilitzo) i que la de la grua de Barcelona (justa i injusta a la vegada, tenia el cotxe aparcat tota la setmana en un lloc, i a mitja setmana van decidir que passava a ser zona de càrrega i descàrrega, sense jo adonar-me'n fins que el cotxe va desaparèixer). I molt més barata que l'anterior germànica amb cotxe d'empresa de Gestamp per excés de velocitat!!!
Com a mínim s'ha de reconèixer la facilitat de pagament: compte bancari i transferència posant el número de denúncia. La multa per cert, dins una bosseta de plàstic, no fos cas que amb l'humitat que sempre hi ha per aquí el paper és mullés i algú pogués esgrimir-ho com excusa per no pagar...

3 comentaris:

sukkus ha dit...

Increïble, ahir nova multa. Dos en dos dies,pero aquesta la recorreré encara que m'acabi costant més pasta que la multa en sí, perquè ja estic fins els ous d'aquesta gent. Em multen per aparcar en el MEU carrer, segons ells sense distintiu d'habitant (devia anar taja el tiu,perquè mira que és gran). Ara, a perdre el temps per aquest tema, com si no tingués més feina...

Anònim ha dit...

En Portugal puedes pagar al momento en tarjeta, tienen datáfonos inalámbricos.

Adelantados para lo que interesa...

Anònim ha dit...

collons, kus!!! Jajajaja, vas a per record!

El que passa es que els hi deu fer rabia el teu "cotxet", jejeje

Acaba d'aprofitar el finde!