02 de gener 2007

Meme: propòsits d'any nou

Després del magnífic cap de setmana passat a casa el Marc, i que ha significat una manera diferent de celebrar l'entrada d'any, recullo del blog del Dani un Meme típic d'aquests dies, com són els propòsits d'any nou. El bo de deixar-hi aquí constància és que per primer cop a finals d'any podré analitzar què he complert i què no. Aprofita el creador d'aquest blog per desitjar un feliç any nou a tots els lectors:

1. Començar a fer natació regularment a Ingolstadt (a sumar amb l'acció ja començada a finals d'any de no utilitzar l'ascensor en les instal.lacions d'Audi).
2. Entendre el bayerisch (i ja posats el swäbisch) i poder-hi dir alguna cosa + poder entendre l'alemany sense haver d'estar 100% concentrat (per poder desconnectar a les reunions).
3. Viatjar a Suècia, Londres, Cuba, Txèquia, Polònia, Itàlia, Àustria i Suïssa com a mínim.
4.
Llegir la revista "Investigació i Ciència".
5. Intentar moderar el meu caràcter.
6. Fer algun tipus d'inversió amb els diners.
7. Incrementar el nombre d'amistats (no perquè estigui insatisfet amb les què tinc, sinó per la distància que em separarà durant un temps amb la majoria d'elles).
8. No perdre l'anglès com quan vaig estar d'Erasmus.
9. Cuidar més l'ortografia d'aquest blog i el disseny d'ell en general.
10. Introduir-me en l'aprenentatge de la fotografia i practicar-la.

I naturalment, disfrutar al màxim de la vida com cada any.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Deu n'hi do... Tant de bo els puguis acomplir tots!!! Bon canvi de disseny (la meva pobra vista t'ho agraeix... :p), i una abraçada ben forta!!