21 de gener 2007

Cap de setmana complet

Si el finde passat va estar bé (un dia vaig sortir amb els becaris d'Audi i l'altra hi havia un aniversari d'un altre resident i ens vam estar viciant a la wii fins a les tantes), realment no vaig fer quasi res del què tenia pendent de fer. Aquí a Alemanya també estem de rebaixes (malgrat que en teoria cada tenda pot fer rebaixes quan vulgui, es nota que la tradició fa que ara s'acumulin quasi totes), així que necessitava comprar algunes coses, però al final fora del pantaló texà negre que vaig trobar a l'últim moment, només vaig comprar coses que no necessitava (un parell de gayumbos que em van molar i una americana de cotó informal).
Així que aquest cap de setmana tocava aprofitar-lo al màxim, abans no comenci la sèrie de viatges propers (Hamburg, Barcelona, Göteborg). I deu ni do, divendres estava tan cansat de la setmana que no vaig fer res, i això va permetre que pogués aprofitar el dia al màxim: netejar el bany, fer-me amb una gravadora de DVD pel portàtil, comprar les sabates esportives al Ingolstadt Village i acabar-me de decidir per una jaqueta de pell que havia vist al C&A (que com a Ingolstadt no hi havia la meva talla, la vaig acabar comprant a München per la tarda). Entremig pas per l'Ikea per comprar una taula normal que utilitzo per a l'ordinador (el racó del menjador l'he reconvertit a oficina personal), però que en un futur pis a bcn serviria per la cuina, una tauleta per tenir els altaveus de l'ipod i poder-hi deixar coses, i un puf per recolzar els peus quan estic al sofà, o per assentar-se gent.
Acabades les compres, tocava arrodonir al cap de setmana passant-ho bé, així que vaig quedar amb el Carles i vaig sortir amb els seus amics de München, i va estar molt bé. Vam sortir per un dels barris de festa, i després de no poder entrar el Erste Liga, vam acabar al Cord, que va resultar ser un club que a moltes de les possibles visites els hi agradarà (deep purple, the strokes, the killers, franz ferdinand, maximo park...). Ple però sense aclaparar, ha estat probablement la millor nit de festa de la meva nova etapa alemanya.
Després de dormir a l'habitació del Carles i conèixer les seves companyes de WG hem anat a donar un volt per München, he aconseguit ja el plànol per saber-me moure per allà i he descobert el Isar-Vorstadt, típic barri que no té res turístic, però que té el seu encant.
Un cap de setmana rodó per agafar forces per a les jornades laborals properes, esperant que aquesta setmana també m'acabin les obres al pis i ja estigui, per fi, completament instal.lat. Llavors ja us tiraré algunes fotos noves, que el pis poc tindrà a veure amb el què us ensenyava en el seu dia.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei nano!!!

Aixo sona be!

M'alegro que el finde hagi estat tan bo, que sempre va be!!!

Unes quantes coses que m'han fet gracia...

1.- Taula IKEA que portaras a Barcelona? Joder, o es que es molt cara, o es que aqui a Alemanya no hi ha un bon mercat de 2a ma! Alli als EUA et pots vendre els mobles un 70% del preu de mercat despres d'un any!

2.- Jajaja, americana informal? Aquest va ser el regal que em van fer per reis! No una, 2!!! i es que em mola anar amb americana sport, jajajjaaa... Ja ens posarem d'acord per a posar-nos-les! "Arreglado pero informal"

3.- La veritat que Munich sona be, oi? A veure quan em lio la manta al cap i et faig una visita! Ves-te reservant el Juny!!!

Vinga noiet, una abracada molt forta, i ja tinc ganes de veure't!!

Per cert, l'altre dia vaig fer un comentari al teu post anterior, pero no va apareixer :-( Be, tampoc no era gaire cosa

sukkus ha dit...

Home, la taula no m'ha costat gaire, pero per montar-la vaig suar un colló perquè per collar els cargols fins al final perquè les potes no ballesin tel.la. I com la mudança me la pagarà SEAT doncs me la baixaré a bcn, clar que sí.

L'americana informal, doncs fora de la feina encara no l'he dut, però algun dia per bcn, perquè no? (serà que em vaig fent gran?). No per anar als llocs on anem normalment, però per el típic dia que et veus obligat a anar a la zona pija, doncs mira, ja que s'hi ha d'anar, anar amb algu de vestir que visualment et moli.

München està molt guapo, ja pots venir al juny si vols, l'únic q vacances no crec q em pugui agafar, pq ja les faig al juliol i a final de maig el tercer viatge intermig. xD