12 de juny 2007

I el clàssic com a final

Buf, quin patiment, però finalment s'ha salvat el matchball i el Barça accedeix gloriosament a la final i s'assegura la participació de l'any que a l'Eurolliga. Sort que el final ha estat tranquil, perquè hi ha quelcom més a prop de l'atac de cor que veure un partit de bàsquet: escoltar-lo per la ràdio.
Desgraciadament els nostres veïns badalonins no ens acompanyaran, lluitant però fins a un final, que escoltat almenys per ràdio m'ha sonat una mica a robatori com sempre favorablement als madrilenys.

9 comentaris:

Marc Gil ha dit...

Fer repetir a Bullock el tir lliure ha estat una mica massa filarprim...però què hi farem.

En el fons m'agrada que hagi guanyat el Madrid perquè si els crido i em deixo les cordes bocals no em reprimiré per a res. Amb la Penya m'hauria costat més...Igual que em passava contra el TAU.

flop! - Ivan Rodriguez ha dit...

Ei kus! Al final no vai poder anar al Palau! Pero merci pel carnet, i sobretot per pensar-hi i avisar-me! ;)

Semis mes facil del que em pensava, pero la veritat, des de que vaig veure la Copa jo d'aquest Barça m'ho espero tot.

Per la final tambe em deixaries el carnet? a vere si podria anar-hi. Tu Marc podies venir a la zona de Gol Sud? (era Sud, kus?)

Ja ho parlem!!

Animus!

Odisseu ha dit...

quina enveja!!!

Jo tb vull anar al Palau... em sembla que si baixen els preus de l'abonament, tenint en compte que treballare al costat... m'hi torno a abonar.

No m'esperava haver guanyat de 20, avui m'he quedat a la uni pq sino sabia que estaria amb la radio i ACB enganxat...

Llastima la Penya

Ara per cert, tenim factor pista a favor, oi?

Anònim ha dit...

no, no, no en tenim. Vam quedar 4 i el Madrid segon.

Marc Gil ha dit...

Ivan, ja et diré algo. És possible que tingui entrades, però no prometo res.

A veure si en puc aconseguir unes quantes i fem una zona nostra.

sukkus ha dit...

Ja veus, vaja playoff i jo sense poder-lo veure ni tan sols per TV.

Sobre l'abonament, no sé Ivan, truca a casa i parla amb ma mare. Els partits que siguin al vespre és menys probable que hi vagi.

Sobre l'abonament JD vaig llegir que per l'any que ve tornaran a treure l'obligatorietat de ser soci per a tenir dret a abonament.

Odisseu ha dit...

ja se que vem quedar 4ts i el Madrid segon... pero si guanyes al primer, no et quedes amb el seu factor pista?

Es que em sonava d'alguna vegada que ho havia sentit... Potser son imaginacions meves

flop! - Ivan Rodriguez ha dit...

Ostia, rollo: Ahora tengo el Poder! Una mena d'anillo, no? jejeje, no, no, crec que no. El segon es mereix tenir factor de pista a favor davant del quart. Es lo unic per lo que serveix currar-se la regular (a part d'Eurolliga, clar)

Salut!

Ah, Marc, doncs ja parlarem, si, si! compta amb mi

Odisseu ha dit...

pues molaria, quedes 8e, et menges al primer a la primera eliminatoria i ja es com si haguessis quedat primens, jejejeje