17 d’agost 2013

Balicasag, o la fi de la maledicció de les tortugues

Tornada una mica tortuosa de Siquijor: roda punxada a la moto, intent fallit de reparar-ho en un poblet del camí (la càmara estava feta pols i s'havia de comprar una nova que per suposat no tenien...) i decisió de continuar xino xano fins a Siquijor Town, finalment amb èxit.
Tres hores de vaixell em deixaven a Tagbilaran, la capital de l'illa de Bohol, últim destí del viatge després de la cancel.lació de vols a Palawan. 45 min en habal-habal (tricicle motoritzat) per arribar a Alona Beach, sens dubte el lloc més turístic fins ara. Poble de ressorts, restaurants, bars i diving centers, amb múltiples comercials oferint de tot mentre camines. 
Cap al final de la platja, un bon lloc per dormir lowcost (més si fas inmersions), en un lloc amb clars sobrepreus, Peter's House de Genesis Divers. Staff amable i habitacions confortables, la meva amb vistes laterals al mar. Un plaer despertar-se amb el soroll de les ones del mar, abans d'esmorzar a la platja per agafar forces per les inmersions.
2 inmersions a la propera illa de Balicasag i un objectiu clar: tortugues!! I per fi, després de les decepcions de Zanzibar i Apo Island, tortugues a dojo, algunes petites i altres tan grans com jo. Un grandíssim animal pel submarinisme, elegant mentre es mou lentament perquè el puguis seguir tranquilament. I de regal, alguns coralls, un pop i multitud de peixos... Inclòs un petit nemo que s'ha aturat davant la màscara i se m'ha quedat mirant uns quants segons vacil.lant-me. M'ha fet riure tant que a punt he estat de perdre el regulador!!

0 comentaris: