05 d’agost 2013

Bangkok IV: Salawa dhi khap Thailand

L'últim dia a Bangkok em permetia descobrir el transport en vaixell pel riu com si fos un bus, amb les seves parades, per tal de connectar amb el BTS que ens permetés anar al mercat de Chatuchak i només obert els caps de setmana. Uns Encants enormes a on grans hordes de gent local i guiri es dirigeixen a comprar quasi qualsevol cosa. En principi el plan era donar una volta però he acabat trobant una parada amb totes les banderoles del món: així que ja no tinc excusa i per fi podré cosir a la motxil.la la bandera de Tanzània junt amb les 12 banderes comprades dels països visitats en les vacances motxilleres d'estiu des del 2007 que vaig començar a veure món pel meu compte: Austràlia, Cuba, Vietnam, Cambodja, EEUU, Siria, Líban, Jordània, Israel, Tanzània, Grècia, Tailàndia i... Filipines.

Amb les cames destrossades de les caminates d'aquests dies sota calor tropical, l'última hora l'he invertit en un thai massage (sense happy ending malpensats) que m'ha deixat com nou.
Era hora doncs de dir adeu a Bangkok amb certa tristesa, una ciutat que crec agrada més com més dies hi passes i la comences a dominar i gaudir els seus múltiples racons. Més que un adéu és però un arreveure, perquè estic segur que hi tornaré per revisitar-la i descobrir la resta del país. 
Ja a l'aeroport la tristesa es converteix en il.lusió pel destí principal del viatge. Propera parada: Filipines!!

1 comentari:

Pau ha dit...

Seguro que no hubo happy ending? Esas sonrisas son sospechosas :P