16 d’agost 2008

Nha Trang

Nha Trang es la ciutat turistica de platja de Vietnam. Amb nombrosos hotels podria ser un Benidorm vietnamita, malgrat que la festa novament no esta a l'altura europea. Molts bars, restaurants de tot tipus, pero quan de moure l'esquelet es tracta l'oferta segueix essent reduida. De totes maneres despres del dia d'ahir en el nostre cas tampoc ens va afectar massa.
I es que despres de les 12h de sleeping bus, al cap de res ja estavem ficats en el vaixell que ens va donar un tour per les illes de Nha Trang. Malgrat que no les aprofitarem, Nha Trang es un bon centre per fer nombroses actitivitats aquatiques en els seus voltants. I es que la propia platja, sense ser lletja no es res espectacular, ja que es molt llarga pero entre el passeig maritim i l'aigua hi deuen haver a penes sis metres, excepte la zona central on hi ha unes tumbones i es una mica mes ample.
La primera parada del vaixell era a l'illa de Mun (illa negra per les seves roques volcaniques). Alla vam fer una aturada per fer snorkel i veure els coralls i la fauna dels seus voltants. No es el snorkel mes espectacular que he fet, pero no va estar malament. Es podien veure coralls de diferents colors i algun que altre peix, a mes d'uns tentacles d'un pop que devia ser bastant gran, pero la falta d'aletes desdibuixa una mica l'experiencia.
La segona parada era a l'illa de Mot, on vam dinar bastant be en el vaixell i despres van venir actuacions en viu sobre el vaixell, a la qual ens vam acabar apuntant despres d'unes quantes fugides a l'aigua quan tocava pujar a l'escenari als espanyols (agafant pero una bona practica per escalar de nou pels neumatics frontals). El millor despres el "floating boat", amb un cambrer a l'aigua que anava servint vi amb pinya als que es tiressin a l'aigua. A mes t'oferien flotadors amb els quals estar comodament sentat bebent. Quan tothom es va animar, semblava ben be una disco flotant.
La resta ja va anar a menys. Una parada prescindible al ressort de l'illa de Tam, i una nova parada per veure un aquari, que nosaltres vam canviar per un banyet i nova sessio de flotador.
Al vaixell vam coneixer unes coreanes, amb les quals vam intentar quedar infructuosament despres per sopar, aixi que ens vam acabar reunint els espanyols que tambe vam coneixer: el Manuel i el Dani, malabaristes de Sevilla (provinents de Malaisia, Tailandia i Singapur), i l'Iñaki i la Necane, una parella de vascos. Junts vam anar a sopar al recomenable Cafe des Amis i a prendre unes copes per bars de Nha Trang.
Aquest mati ens hem llevat tots amb el cos destrossat, pero veient que Nha Trang tampoc ofereix res espectacular, hem decidit marxar cap a les terres altes centrals. Proxima parada: Buon Ma Thout.

Xènia ha dit...

jordiiiiiiiiiii
m'alegra saber que estàs bé!!!! dp de les tempestes que hi ha hagut al Vietnam i tal...
pel que veig, estàs aprofitant al màxim! olé!!!
en fi... et deixo que he de marxar a aixecar el país :P
sitooooooooo

Jotaká ha dit...

Compañero, que gran favor me estás haciendo con este/tu blog sobre el viaje Vietnamita. A principios de Septiembre hago la misma ruta pero de Sur a Norte y, por ahora y gracias a ti, me voy quedando con algunos detalles que escribes aquí. 1saludo, ánimo y a seguir informando tan bien como lo haces hasta ahora
Tienes un nuevo amigo en Barcelona, Jotaká
c'',)

sukkus ha dit...

Buenas Jotaka,

me alegro que mi espacio te sirva de algo, seguire actualizando en cuando sea posible y a mi vuelta completare con fotos.