01 d’agost 2008

Travelling to Vietnam

D'aquí sis horetes comença una de les més grans aventures de la meva vida. Primer viatge de quatre setmanes, viatge al país més exòtic de la meva vida (sense que tampoc ho sigui tant), amb dos germans... un tant peculiars (David, perquè et vas rajar?) però segur, espero sigui una gran experiència. Hanoi, Sapa, Halong Bai, Hue, Danang, Hoi An, Nha Trang, Boun Me Thuat, Dalat, Saigon, Cant Tho, i Phom Phem i Angkor Bat a Cambdoja ens esperen, si els transports, canvi de plans o qualsevol contratemps fisiològic o animal ens ho impedeixen. Un viatge poc planejat però que fa molt temps que estem esperant i que avui ha començat a mostrar els seus efectes. Aquest era jo fa unes hores... i aquest sóc jo (I, II) ja preparat per si acabem en alguna presó vietnamita (i sinó perquè els bitxos no tinguin cap niu disponible on instal.lar-se).
Si Internet està fàcilment disponible, s'intentarà mantenir un diari de viatge en aquest espai, sinó la crònica seguirà a la tornada. Per la resta, només em queda desitjar-vos unes bones vacances.

0 comentaris: